Szanowni Państwo
W dniu dzisiejszym wchodzi w życie nowy Regulamin udzielania zamówień publicznych; dostępny będzie na Intranecie.
Założeniem zmian wprowadzonych w Regulaminie jest ułatwienie i usprawnienie procedury składania wniosków o udzielenie zamówienia publicznego oraz komunikacji na linii składający wniosek-Dział Zamówień Publicznych. Zmiany w Regulaminie nie są znaczące, sprowadzają się przede wszystkim do:
– zmiany formatu wniosków, przede wszystkim wniosków o udzielenie zamówienia publicznego poniżej oraz powyżej 130 tys. zł netto (w niewielkim stopniu wniosek o udzielenie zamówienia z dziedziny nauki),
– zmiany obiegu dokumentów – wszystkie wnioski, w pierwszej kolejności, będą składane do Działu Zamówień Publicznych (elektronicznie, osobiście lub poprzez pozostawienie w koszyku/pudełku, które znajdują się na każdym piętrze) po ich podpisaniu przez Kierowników Komórek Merytorycznych (Kierowników Zespołów i Laboratoriów) lub Kierowników projektów (grantów, projektów itp.).
Wprowadzone zmiany są podyktowane sugestiami zgłaszanymi do DZP, głównie w zakresie konieczności uproszczenia wniosków i zwiększenia ich czytelności.
Chciałbym jednocześnie Państwa poprosić o składanie uwag/wniosków/zapytań na moją skrzynkę mailową lub Teams w zakresie Regulaminu i wzorów wniosków; czekam na uwagi do 5 lutego 2025 r.
Jednocześnie informuję, iż na 10 lutego 2025 r, na godz. 10.00 w Sali Konferencyjnej zaplanowane jest spotkanie mające na celu omówienie głównych zmian w Regulaminie, nowych wzorów wniosków oraz zmienionego systemu składania zamówień i odbioru towarów. Przewidywany czas trwania spotkania to godzina i 15 minut.
Zapraszam wszystkich zainteresowanych.
—
Z poważaniem Łukasz Łucewicz |
Kierownik / Supervisor Dział Zamówień Publicznych / Public Procurement Department |
Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk Institute of Animal Reproduction and Food Research Polish Academy of Sciences |
ul. Trylińskiego 18, 10-683 Olsztyn +48 89 500 33 02; kom: 887-031-501 |
www.pan.olsztyn.pl |