KOMUNIKAT- sprawy organizacyjne

Szanowni Państwo,

w imieniu Dyrekcji Instytutu uprzejmie informuję, że od dnia 13-01-2025 na piętrach 1-4 zostaną umieszczone „korytka” na dokumenty.

Będą mogli Państwo przy ich użyciu przekazywać dokumenty do administracji.

Dokumenty będą zabierane co najmniej raz dziennie około godziny 9:00.

Przypominamy również, że:

  • Komputery należy podłączać do czerwonych gniazdek (zapewniają zasilanie w przypadku awarii);
  • Komputery oczekujące na wpięcie do domeny (umożliwienie korzystania z pełnej funkcjonalności sieci wewnętrznej i wydruku na korytarzu z karty) należy przynosić w każdy piątek do godziny 14:15 do pokoju 206.

W najbliższym czasie będziemy przekazywać kolejne informacje dotyczące organizacji pracy w nowej siedzibie.

Dziękujemy za Państwa wyrozumiałość i cierpliwość.

Z poważaniem,

Izabela Stużyńska-Sierota