Szanowni Państwo,
w imieniu Dyrekcji Instytutu uprzejmie informuję, że od dnia 13-01-2025 na piętrach 1-4 zostaną umieszczone „korytka” na dokumenty.
Będą mogli Państwo przy ich użyciu przekazywać dokumenty do administracji.
Dokumenty będą zabierane co najmniej raz dziennie około godziny 9:00.
Przypominamy również, że:
- Komputery należy podłączać do czerwonych gniazdek (zapewniają zasilanie w przypadku awarii);
- Komputery oczekujące na wpięcie do domeny (umożliwienie korzystania z pełnej funkcjonalności sieci wewnętrznej i wydruku na korytarzu z karty) należy przynosić w każdy piątek do godziny 14:15 do pokoju 206.
W najbliższym czasie będziemy przekazywać kolejne informacje dotyczące organizacji pracy w nowej siedzibie.
Dziękujemy za Państwa wyrozumiałość i cierpliwość.
Z poważaniem,
Izabela Stużyńska-Sierota