​ Zmiany wizerunkowe Instytutu

Szanowni Państwo,

pragniemy Państwa poinformować, że wraz z finalizacją inwestycji budowy nowej siedziby Instytutu, rozpoczęliśmy również proces rebrandingu, tj. aktualizacji wizerunku naszej firmy.

Zmiany, które wprowadzimy pozwolą nam zilustrować nowy rozdział w historii Instytutu – połączenie oddziałów,  integrację pracowników, większą interdyscyplinarność badań, otwartość na współpracę z otoczeniem społeczno-gospodarczym i in. 

Proces rebrandingu obejmuje doprecyzowanie naszej tożsamości i odzwierciedlenie jej zarówno w komunikacji wewnętrznej jak i zewnętrznej Instytutu. To uproszczenie nazwy, wypracowanie nowego logo, zmiana szaty  graficznej i opracowanie nowej strony internetowej. 

W procesie tym wspiera nas Pani Edyta Jermakow, która została zatrudniona w Instytucie na stanowisku Brand Managera i przez najbliższy rok będzie pomagać nam sprawnie realizować całą akcję. W najbliższym czasie Pani Edyta będzie kontaktować się z Państwem w celu uzyskania informacji niezbędnych do opracowania nowej strony internetowej Instytutu.

Obecnie jesteśmy na etapie prac z agencją marketingową, która zajmuje się opracowaniem całego systemu identyfikacji wizualnej Instytutu, aby wszystkie nasze materiały komunikacyjno-promocyjne razem tworzyły charakterystyczny wizerunek. 

Wyniki tych prac zaprezentujemy Państwu na najbliższym stacjonarnym spotkaniu wszystkich pracowników Instytutu, które planowane jest w grudniu tego roku. 

Z góry dziękuję za Państwa zaangażowanie i wsparcie. 

Iwona Kieda