Problem ze Spamem

Dużo osób zgłasza mi problem ze spamem po aktualizacji Spam Titan. Niestety jest na to tylko jeden sposób. Proszę aby każdy spam jaki Państwo dostaniecie oznaczyć w Axigen jako “To jest SPAM”. Jak to zrobić?

Wchodzimy w wersje przeglądarkową poczty (nie aplikacja jak outlook czy thunderbird) na stronie : https://mail.pan.olsztyn.pl/

Wybieramy mail który jest spamem i klikamy na niego prawym klawiszem myszy.

Z listy wybieramy “To jest Spam”

Jeżeli tylko usuwają Państwo maile albo oznaczają spam w swoich klientach poczty jak outlook, to spam będzie wracać. Program musi nauczyć się co jest spamem. W ten sposób spam zniknie z Waszych skrzynek. W razie problemów proszę pisać lub dzwonić do mnie.

Przy okazji przypomnę, że na stronie instytutu oprócz poczty jest odnośnik do spamowego filtra https://mailgateway.pan.olsztyn.pl/ Warto tam czasem wejść, aby zobaczyć czy w drugą stronę w spamie nie utknął jakiś ważny mail. Login to nasz adres pocztowy, a hasło to samo co do poczty.